torsdag den 3. maj 2012

Vær tro mod dig selv - Af Johnny Christian Supertramp Thjellesen


Vær tro mod dig selv

Lad mig
Se dig danse
sensuelt, inderligt -
med en kant af nerve
Noget selvtillid og charme.
Lad mig se om du
tør lade dig udfolde
om du kan holde vand
lad mig se om vi
kunne gå samme vej
bare ved at
danse de samme trin.
jeg ville ønske at vi
kunne nå hinanden
at vi kunne
elske hinanden noget mere
men der er en
form for dårlig kemi imellem os
dog uden det går ind
og ødelægger vores venskab.
Jeg kan
ikke helt forklare det
men jeg kan mærke det
uden at beskrive
hvordan det præcis føles
der er bare ét eller andet
der sidder og gør
at vi to ikke kan
rykke videre.
Du siger at du
gerne vil lære mig lidt bedre at kende
jeg siger at du
burde lade være med at tænke så meget
overlade dig selv
til dig selv
i stedet for at tænke så meget
over hvad andre tænker om dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar