tirsdag den 15. maj 2012

Kvinde i Marokko - Af David Roma



Det trækker i mig
Jeg mærker det allerede  mellem benene
Trangen, friheden i at give slip
Jeg går hen til maskinen
Svinger mig op
Mærker lædersædet mod  mine inderlår
Det er varmt, solen har bagt det
Det klistrer
Jeg trækker kjolen lidt op
Så man næsten kan se mine trusser
Skubber maskinen frem
Glider op mod metallet
Kickstarter
Giver den gas
Maskinen er i gang
Jeg flyver af sted
Mærker mit hår blafre i vinden
Kjolen glider helt op
Man kan se alt bagtil
Men det gør ikke noget,
Gider ikke gøre noget ved det nu
Tager mine solbriller frem
Lækkert
Donna Kerran
Tager hjelm på
Det andet er for farligt
Giver maskinen ekstra gas
Føler næsten jeg kører på et hjul
Hele vejen op af bjerget
En lastbil dytter
Da den passerer
Chaufføren smiler glad til mig
Men det er selvfølgelig heller ikke hver dag han ser
En ung pige med kjolen blafrene
Alene på track
I Marokko 


Læs også David Romas nye e-novelle her

www.Saxo.com/DavidRoma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar