fredag den 29. juni 2012

Nordens Gudinde - Af David Roma


Jeg elsker når du blotter en skulder
når du vrikker med røven, eller står og poserer
kun iført en gennemsigtig bluse
og sort BH indenunder
Jeg elsker dig når du står der i solen og ser dejlig ud
smiler til mig, gør mig levende, flyvende
selvom det kun er et par sekunder
vi beundrer, hinanden
eller jeg i hvert fald dig 

Jeg elsker når du går gennem Kongens Have
med prinsessekrøller og gummistøvler
i efterårets støvregn med røde og gule blade
hvirvlende omkring dig,
sansende momentet som et eventyr

Jeg elsker din valkyriesejhed
din freja kådhed
din runde frugtbarhed
din kærlighed
din visdom
din evne til at rationalisere
og give efter for dine følelser
din evne til at være mor
og sexy vildkat
på en gang
Din glød for livet
din latter
dine tårer der løber
som en flod gennem natten
og renser vores løgne
dit dansende hår og lysende øjne
der smiler til mig i dagens drømme 
Du er alt det, der gør livet værd at leve
Københavnske kvinde. Nordens Gudinde    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar