mandag den 25. juni 2012

En dag er du min - Af Johnny Supertramp Thjellesen




Jeg ville så gerne
 gøre dig glad
  give dig noget at grine af
   give dig de smil tilbage
du har givet mig.

Men jeg ved ikke hvordan
 jeg ved hvad jeg skal gøre
  for at komme ind til
    det smukke menneske jeg ser hver dag
men du vil ikke elskes
 du føler dig ikke værdig
  men sandheden er at du er
    værdigheden selv.

Sandheden for mig
 er at jeg ikke kan få dig ud af hoved
  selvom alt taler imod taler jeg for
jeg ved der er en kamp der skal kæmpes
 jeg ved der er tårer der skal trilles
  tilmed ved jeg også at du ved
    når man har været helt nede
er der kun en vej, og det er op.

Jeg vil løfte dig op i himlen
 men jeg må vente
væbne mig med tålmodighed
 men det gør jeg gerne
  da jeg ved at en dag er du min.

1 kommentar:

  1. hvor er det bare elementært
    dejligt
    når kvinden gør
    at manden føler, tror, mener og ligefrem ved
    at han er

    Manden

    SvarSlet